عکس

عکس ناب-متن ناب و هر چیز ناب دیگه

عکس

عکس ناب-متن ناب و هر چیز ناب دیگه

تو را به جای همه کسانی که نشناخته ام دوست می دارم

 

تو را به جای همه کسانی که نشناخته ام دوست می دارم

تو را به خاطر عطر نان گرم

برای برفی که اب می شود دوست می دارم

تو را برای دوست داشتن دوست می دارم

تو را به جای همه کسانی که دوست نداشته ام دوست می دارم

تو را به خاطر دوست داشتن دوست می دارم

برای اشکی که خشک شد و هیچ وقت نریخت

لبخندی که مهو شد و هیچ گاه نشکفت دوست می دارم

تو را به خاطر خاطره ها دوست می دارم

برای پشت کردن به ارزوهای مهال

به خاطر نابودی توهم و خیال دوست می دارم

تو را برای دوست داشتن دوست می دارم

تو را به خاطردود لاله های وحشی

به خاطر گونه ی زرین افتاب گردان

برای بفشیه بنفشه ها دوست می دارم

تو را به خاطر دوست داشتن دوست می دارم

تو را به جای همه کسانی که ندیده ام دوست می دارم

تو برای لبخند تلخ لحظه ها

پرواز شیرین خا طره ها دوست می دارم

تورا به اندازه ی همه ی کسانی که نخواهم دید دوست می دارم

اندازه قطرات باران ، اندازه ی ستاره های اسمان دوست می دارم

تو را به اندازه خودت ، اندازه ان قلب پاکت دوست می دارم

تو را برای دوست داشتن دوست می دارم

تو را به جای همه ی کسانی که نمی شناخته ام ...دوست می دارم

تو را به جای همه ی روزگارانی که نمی زیسته ام ...دوست می دارم

برای خاطر عطر نان گرم و برفی که آب می شود و برای نخستین گناه

تو را به خاطر دوست داشتن...دوست می دارم

تو را به جای تمام کسانی که دوست نمی دارم...دوست می دارم

نظرات 23 + ارسال نظر
همراه جمعه 26 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 20:26

این شعر از کیست . خیلی قشنگه

محمد mhd دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 17:19

شعر جالبیه قبلا اینو توی فیلم مدار صفر درجه شنیده بودم.
ازکیه؟؟؟

نگار چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:28

آدمک آخر دنیاست بخند آدمک رمگ همین جاست بخند -دست خطی که تو را عاشق کرد شوخیه کاغذی ماست بخند - آمدک خر نشوی گریه کنی کل دنیا یه سراب است بخند آدمک آن خدایی که بزرگش خواندی به خدا مثل تو تنهاست بخند



این سعر هم تقدیم شما
کلی از شعر شما خوشم اومد چون کاملا همه اینها رو از نزدیک در زندگیم درک کردم

چاکر شما یاسر چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 19:58 http://yaser21.blogsky.com

از شما دوست عزیز میخوام که لوگو من رو تو سایت خودت نمایش بدین و لوگو خودتون رو برای من بفرستین تا من هم اون رو تو سایت خودم نمایش بدم.
ممنون. چاکر شما یاسر

مهسان راد جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 22:40

تو روخدا این شعر محشر از کیه ؟

[ بدون نام ] یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 18:47

روزی که این شعر قشنگو نوشتید سالگرد تولد من بود خیلی خوشحال شدم که شعر زیبایی به این تاریخ توی این صفحه بار گذاری شده. به هر حال متن جالبیه ممنونم.


دوست دارم برای خودم برای دلم برای اینکه تو همیشه با منی خدای من

لیلا شهریاری دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 14:22

میشه بگید از کیه؟!لطقاً
نسخه انگلیسی هم داره؟
lailashahriary@yahoo.com

شهیار جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:26

من هم می نویسم بهترین جای جهان فرصت آغوش تو - مثل یک در پشت سر خوش صداتر بسته شو .

لیلی دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:13

شاعر این قطعه زیبا پل الوار (Paul Éluard)، شاعر فرانسوی است که در فاصله 1895 - 1952 می زیسته است.

مسعود پنج‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:49 http://www.mehrbani-kimia-shod.blogfa.com

عالی بود
من هم شما را دوست میدارم

tanha سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 22:48

shereton gablan tavassote ESHGAM behem masalan tagdim shode bod.rastesh vagti inja khondamesh galbam be dard omad.KOMAKAM KONIN DARAM AZ TANHAI DEG MIKONAM

تنها جمعه 16 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:22

یادمان باشد از امروز خطایی نکنیم

گر چه در خود شکنیم صدایی نکنیم

یادمان باشد اگر خاطرمان تنها ماند

طلب عشق زهر بی سروبایی نکنیم

علیرضا حسینی پنج‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 16:30 http://almasclick.com

سلام
اگر به دنبا ل این هستید که از سایت و یا وبلاگ خود درآمد کسب کنید
عضو سیستم کلیکی ما شوید و کد ها را در وبسایت خود قرار دهید و بابت هر کلیک از
طرف وبسایت تون 500 ریال بگیرید
با تشکر الماس کلیک
www.almasclick.com

zizi یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 19:21

زمانی که این قطعه ادبی را در سریال مدار صفر درجه شنیدم خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم .ممنونم از این که این قطعه زیبا را در وبلاگتان قرار دادید.

میلاد ومینا شنبه 1 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:45

اولش از سایتت خوشمون اومد اما تا وقتی فهمیدیم سیدی وطرفدار موسوی حاون ازت بهم خورد

مهران سه‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:29

این شعر اثر پل الوار- شاعر فرانسوی است.

روشنک سه‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 14:29

خیلی عالی بود ممنون از زحمت

لتوسا جمعه 22 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 20:06 http://www.weblogekaghazi.blogfa.com

مرسی واقعا شعر زیبایی.من عاشق این شعرم.

ابوالفضل چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 18:38

عالی بود منو برد تو اون روزهایی که اوج خوشبختی بودم
با تمام وجودم ممنون

کیوان بد سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 20:04 http://ahehava.biogfa.com

سلام دوست من واقعا لذت بردم

فاطمه یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 21:21

سلام
من عاشق این شعرم
یه دنیا ممنونتون میشم اگه فیلم اون صحنه ای رو که شهاب حسینی این شعر رو می خونه برام دانلود کنید .
بازم ممنون

باران شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:08

این شعر از ویکتور هوگو
خیلی عالی

آویژه یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 13:40 http://afshid.blogfa.com

دوست داشتن هم مثل دوست داشته شدن یک نیاز است.تا کسی را دوست نداشته باشی معنای دوست داشتن هم برتو پیدا نمیشود.دوست عزیز خوشحال میشم به من هم سربزنی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد