عکس

عکس ناب-متن ناب و هر چیز ناب دیگه

عکس

عکس ناب-متن ناب و هر چیز ناب دیگه


یا مقلب القلوب و الابصار



یا مدبر اللیل و النهار



یا محول الحول و الاحوال



حول حالنا الی احسن الحال


 


عید  نوروز رو به همگی تبریک میگم


امید وارم  سال پر از شادی و موفقیت داشته باشید

نامه های خط خطی -( هفته سوم - قسمت سوم)

از آن خداوند است نیکوترین نامها . او را بدان نامها بخوانید .(اعراف آیه ۱۸۰ )

خدایا ! سه هفته از دوستی مان  میگذرد . اما من هنوز گیجم ؛  گیج  این دوستی . راستش من یک مشکل دارم. آخر چجوری بگویم . دوتا دوست  باید خوب همدیگر رابشناسند ؛‌و گرنه هیچ وقت نمی توانند دوستان خوبی برای هم  باشند مگر نه ؟

تو مرا خوب میشناسی ؛ چون خودت مرا درست کرده ای . اما من حتی نمیدانم به چه اسمی صدایت کنم ، یا به چه اسمی صدایت بزنم بهتر است . راستی خودمانیم تو چقدر اسم داری ، دلم میخواست هر روز با یکی از اسمهای قشنگت صدایت کنم.کاش میدانستم  کدام اسمت را بیشتر دوست داری . شاید اصلا یکی از راههای شناختنت همین اسمهایت باشد . اسمهای تو  با اسمهای ما خیلی فرق دارد . اسمهای ما عین ما نیستند .خیلی از مرد اسمهایی دارند که هیچ ربطی به خودشان  ندارد  ؛  اما اسمهای تو خود خود تو هستند . اگر به تو میگویند رحیم ، برای این است که واقعا مهربانی . یا اگر سمیع وبصیر صدایت می کنند، برای این است که تو واقعا می شنوی ؛ واقعا میبینی .

خدایا!پس کمکم کن تا هر روز بگردم و اسمهایت را پیدا کنم . از این به بعد اسمهایت را کنار هم میگذارم  تا بتوانم بهتر بشناسمت .

 

نوشته از : عرفان نظر آهاری

نامه های خط خطی -( هفته دوم- قسمت دوم)

خدایا ! یک هفته از دوستی ما میگذرد ومن همه اش به این موضوع فکر میکنم که مگر می شود آدم با خدا دوست شود . آخر تو خیلی بزرگی ومن خیلی کوچکم. اما من یاد حضرت ابراهیم افتادم . یادم افتاد که تو بهش گفته بودی خلیل یعنی دوست و خلیل الله یعنی دوست خدا . پس حضرت ابراهیم دوستت بوده . اما او پیامبر بود . من که پیامبر نیستم . شاید تو فقط با پیامبر ها دوست میشوی .
اما من گشتم وتوی قرآن یک آیه پیدا کردم. یک آیه که ثابت میکرد تو باهمه دوست می شوی ، با همه می دانی کدام آیه را می گویم .
سوره یونس آیه 62 آنجا که میگویی: «آگاه باشید که دوستان خدا ترسی ندارند و غمگین نمیشوند .»
یعنی تو میتوانی یه عالم دوست داشته باشی . پس من هم می توانم دوستت باشم . اینجوری خیلی خوب است . اصلا فوق العاده است .
خدایا! ممنون که اجازه دادی با تو دوست باشم .

 

نویسنده  : عرفان نظر آهاری