عکس

عکس ناب-متن ناب و هر چیز ناب دیگه

عکس

عکس ناب-متن ناب و هر چیز ناب دیگه

لیلی نام تمام دختران زمین است

خدا گفت: زمین سرد است . چه کسی میتواند زمین را گرم کند ؟

 لیلی گفت : من

 خدا شعله ای به او داد . لیلی شعله را توی سینه اش گذاشت .

سینه اش آتش گرفت . خدا لبخند زد  لیلی هم

 خدا گفت : شعله را خرج کن  . زمینم را به آتش بکش

لیلی خود را به آتش کشید . خدا سوختنش را تماشا  می کرد.

لیلی گر می گرفت . خدا حظ میکرد .

لیلی میترسید . می ترسید آتش اش تمام شود .

 لیلی چیزی از خدا خواست . خدا اجابت کرد.

 مجنون سر رسید . مجنون هیزم آتش لیلی شد .

آتش زبانه کشید . آتش ماند . زمین خدا گرم شد .

 

خدا گفت : اگر لیلی نبود ُ زمین من همیشه سردش بود .

 

لیلی گفت : امانتی ات زیادی داغ است . زیادی تند است .

خاکستر لیلی هم دارد میسوزد ُ امانتی ات را پس می گیری ؟

خداگفت : خاکسترت را دوست دارم ُ خاکسترت را پس میگیرم .

لیلی گفت : کاش مادر می شدم‌‌،مجنون بچه اش را بغل میکرد .

خدا گفت : مادر بهانه عشق است ، بهانه سوختن ؛ تو بی بهانه عاشقی ، تو بی بهانه می سوزی.

لیلی گفت : دلم زندگی میخوادهد ، ساده ، بیتاب ، بی تب .

خدا گفت : اما من تب و تابم ، بی من می میری ....

لیلی گفت : پایان قصه ام زیادی  غم انگیز است ، مرگ  مجنون،

پایان قصه ام را عوض می کنی ؟

خدا گفت : پایان قصه ات  اشک است . اشک دریاست ؛

دریا تشنگی است و من تشنگی ام ،  تشنگی و آب . پایانی قشنگ تر بلدی ؟

لیلی گریه کرد . لیلی تشنه تر شد .

 خدا خندید

نظرات 13 + ارسال نظر
مژگان شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 15:57

سلام سید

عشق و علاقه میتواند دوام و ثبات زندگی باشد.


موفق و عاشق زندگی باشید

نوشین شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 16:48 http://shaftalookhandeh.blogsky.com

سلام.خوبی؟
مطلبت بسیار زیبا بود.همینجوری ادامه بدی می دزدنت!!!!!!!!!!!!!!!بیا به ما هم سر بزن!!!!!

مریم شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 21:56 http://frommybrokenheart.mihanblog.com

سلام خوبی
یه لطفی کن شما اگه میشه اخرین پست وبلاگ منو کامل کپی کن تو وبلاگت و با همان عنوان اپ شو و به دوستاتم بگو این کارو انجام بدن دارن میراث فر هنگی مونو نابود می کنن اگه یه چیزه قابل افتخار دداریم همینه در حفظش شما هم همکاری کن و حتما میل رو بزن( به پاسارگارد و تاریخ ایران یاری رسانید)

**مریم یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 01:38

خدا یه عاشق واقعی!
......
مریم در مورد پاسارگاد چی نوشته؟!!!
ای بابا اون از نقش جهان اصفهان اینم از پاسارگاد!

الیکا یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 15:15 http://pariskuchulu.blogfa.com

سلام
پیشاپیش ولنتاین رو بشما تبریک میگم.....
پست انتخابی من و شما شباهت زیادی می تونه بهم داشته باشه ....کاشکی به اندازه کمی هم که شده می تونستم جای لیلی باشم یا محنون و یا ولنتاین....بعبارت بهتر کاشکی بهتر می تونستم درکشون کنم و از ارزش کار اونا با خبر باشم ..
امروزه فقط نامی ازونا باقی مونده و گذر کمی بر خاطراتشون که فکر کی کنم فقط حفظ بر ظاهر می باشن...ارزش ولقعی اونا بیشتر سا بی نهایت تر ازون هاست....

موفق باشی

سامی دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 09:20 http://martek.blogfa.com

سلام سید

چطوری ؟؟؟

میگم یه وقت نکنه حالی ازمابپرسیا :(

جون دشمنت ناراحت می شیم....

چقده بی معرفتی جناب

دوست هم دوستای قدیم

این متنت هم تکراری بود :)

قبلاخونده بودمش

یاحق

قلبی خواهان عشق دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 15:09 http://asheqi.parsiblog.com/

با نام خدا و سلام
خوشحالم که وبلاگ اهل حالی چون شما آشنا شدم. خدا ما عاشق خودش کند.
قلبی خوهان عشق

مسافر دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 23:32

یاحق
اللهم عجل لولیک الفرج
سلام سید
خوبید؟
واقعا زیبا بود.................................
پیروز باشید
التماس دعاااا-یاحق
(هشتم:(()

سعید آریا پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 01:15 http://www.saho-od.blogfa.com/

دهان دختر زیبا تهی ز دندان است،
که هرشکسته دندان بهای یک نان است،
هیچ کس فکر نکرد که در آبادیه ویران شده دیگر نان نیست،
و همه مردم شهر بانگ برداشتند که چرا سیمان نیست،
وکسی فکر نکرد که چرا ایمان نیست،
و زمانی شده است که به غیر از انسان هیچ چیز ارزان نیست.

**مریم جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 09:28

من دیوونه شدم ... همیشه بدترین بودم .

کامران چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 22:55 http://axhaye20.blogsky.com/

سلام
وبلاگ زیبایی دارید
نظرت در مورد تبادل لینک چیه؟
اگر موافقی ما رو با نام ( عکسهای دختران ایرانی و ...) لینک کنید و بفرمایید شما رو با چه نامی لینک کنم.
موفق باشید

عرفان نظر آهاری شنبه 21 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 22:26 http://topphoto.blogsky.com

مردک چرا کتاب منو روی سایتت گذاشتی؟
بهت هشدار می دم که وب سایتتو یه بلایی سرش بیاری وگر اینکه ازت شکایت می کنم.....فقط ۲روز فرصت داری. ولطفا جوابتو به ژست الکتریکی شوهرم بفرست.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:51

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد