عکس

عکس ناب-متن ناب و هر چیز ناب دیگه

عکس

عکس ناب-متن ناب و هر چیز ناب دیگه

بازنده کوچک

                          

                                       من و تو

 

                                       مثل خانه های شطرنج ایم ،

 

                                                      من سیاه ،  

 

                                                       تو سپید.

 

                                  چسبیده به هم ،

 

                                                      اما دور.

 

                                     من ،

 

                                                              روشنی تابناک ترا نمی بینم .

 

                              و مات ام از  بزرگوارای تو ،

 

                      که در سیاهی من ،

 

                                               پی نوری .

 

                                                                 بی هوده می آزارم ات ،

 

 

                          و تو مهره   - گذشت -  ات    را پیش می رانی.

 

                                و تاج شاهی ات را بر سرم می نهی ، 

 

                                       و بازی را واگذار می کنی.

 

                                            حــــــــــال آن کـــه ،

 

                                              پیش از آغاز ،

 

                                             من باخته بودم.

  

                                                                             سهراب / خرداد ۸۵

 

 

نظرات 17 + ارسال نظر
سید حسن حسینی سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 06:53

شاید ما خودم گول می زنیم خدا با من ولیاز بهترین دوست نزدیکتره ۰ همش از خدا فرار مکنم اما تا کی خدا همیشه منو تورو مخونه پس سبحان الله بگو برو پیشش

**مریم سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 09:51

خداست دیگه چشم پوشیش حرف نداره!
کاش ما هم صفتهای خوب داشته باشیم!

خنده ی تلخ سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 16:12

سومممم

خنده ی تلخ سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 16:17

یاهو
الهم عجل لولیک الفرج
سلام...
رسیدن بخیر...
متن زیبایییه..واقعا زیباست
یروز باشید
التماس دعا-یاحق

سارا سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 18:19

درد از یار است درمان نیزهم

بزرگــــمهر سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 21:19 http://bozorg-mehr.blogfa.com

درود.
دوست من، نمی دونم چی بنویسم؟! برای خود سهراب نظر دادم.

یونس چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 11:59 http://nasle5.parsiblog

آقا سید سلام
منم یه دوست داشتم اسمش سید محمود بود
جایش خالی وبلاگ شما رو که دیدم با اسم سید محمود یاد اون افتادم. اومدم که این یادآوری رو با یک سلام شاید که جبران کرده باشم
موفق باشید

سامی پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 17:12 http://martek.blogfa.com/

سلام دوست من

بزرگــــمهر جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:17 http://bozorg-mehr.blogfa.com

درود. به نظر من تو این شعر راوی خیلی از خود گذشته است.
همه چیزش رو فدا شده ی رفیقی می بینه که رقیبش هم بوده. رقابتی که بر سر تسلیم شدن صورت گرفته.
به نظر من این شعر یک جور الگوست. الگو برای از خود گذشتگی در عشق.
« چسبیده به هم اما دور »
زیباست و شیرین چون حقیقت دارد. خیلی از زندگی های امروز اینگونند.
موفق باشید.

شایان ــ م جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 07:47

درد جدای خلی سخته مخصوصا اگه طرف خلی دوست داشته باشی
ولی خدا که باشه دیگه غم نداری
از بس غم عشق مخورم همش مگم خدایا تو نبودی من هچ بودم ژس خدا را اندازه جونت صدا کن

محسن جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:02 http://eskada.persianblog.com

از آشنایی شما خوشوقتم...تشبیه شطرنجینتون جالب بود...منتظر حضور شما...

مژگان شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 09:10

سلام

شعر پر معنی و قشنگیه امیدوارم افریدگارمون و هیچ وقت از یاد نبریم و همیشه به خدا توکل کنیم.

موفق باشید

هانیه یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 11:33 http://soltanegalbam.blogfa.com


سلام دوست خوب
ممنون که سر زدی.
شعر خیلی قشنگی رو از سهراب انتخاب کردی.قبلا جایی نخونده بودم!!!خیلی خوشم اومد.
پاینده باشین.

تارا جان سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 15:19

تاراجان سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 15:20

تاراجان سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 15:22

من خئا رو دوست دارم از هیچکی نمی ترسم غیر از خدا خدایا همهی مریضان رو شفا بده واز اتش جهنم دور کم

الهام خانوم پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 04:06

کاش صداقت و از مهره ی سیاه یاد بگیریم و فروتنی و خوش خیالی و از مهره ی سفید
ولی از اون بهتر اینه که به حرف خاکستری گوش بدیم که نه سیاه نه سفید
مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد