عکس

عکس ناب-متن ناب و هر چیز ناب دیگه

عکس

عکس ناب-متن ناب و هر چیز ناب دیگه

تولدش مبارک -تولدش مبـــــــــــــــــــــــــــــــــارک

این چند روزه روز های تولد وبلاگه منه - ۱ سال از افتتاحش گذشت تو این مدت کلی دوست خوب پیدا کردم واز این بابت خیلی خوشحالم
دوستانی که واقعا دوستشون دارم وبهشون احترام میذارمو از همشون ممنونم که منو تو ساختنش کمک کردن
 -بگذریم --بفرما شرینی تولد
 
نظرات 9 + ارسال نظر
مریم** سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 12:52

سلام
چون الان که دارم کیکتو میبینم گرسنمه و دهنم اب افتاده و دستمم نمیرسه .بنابراین هدیه تولد و از این حرفا نداریم.

احسان سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 16:05 http://rasanic.blogfa.com

سلام
خوبی آقا؟
تولد ۱۰ساله شدن وبلاگت رو بهت تبریک میگم
موفق باشی
یا علی

کماندو سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 23:51 http://gun.blogsky.com

سلام سید
تفلدِ وبلاگت مبارک.چرا شمعشو فوت نکردی؟
من کیک می خوام.می خوام.می خوام.

آصره جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 12:09

سلام ... هدیه ی تولد می خوام :) :) :) :ی

یکتا یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 00:40 http://entezar1172.blogfa.com

یاهو
اللهم عجل لولیک الفرج
سلام
گفتم نظر نمیذارم ولی دلم نیومد کیک بخورم ولی اینهمه اتفاق خوشایند رو تبریک نگم مبارک باشه البته من دیر رسیدم یک چهارم برش هم بهم نرسید چه رسد به برش اضافه اینم طلبم....
۱۵۰۰۰؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
التماس دعا-یاحق
راستی بروز کردم

سامی گل گلابم یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 16:10

سلام داداشی
همه درموردکیک تولدت نظردادند..امامن نمیدم....
چرایش هم یک معماست؟
اگرجوابش راپیداکردی...سید...بهت بیست میدم
عزت زیاد
دست علی یارت
خدانگهدارت

مصطفی دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 02:02

منم تبریک نمی گم
ولی امدوارم همیشه موفقباشی زیر سایه امام زمان
هدیه هم نمیدم
ولی هدیه ای که بهم دادی یه دنیا برام ارزش داره بلکه بیشتر
هیچوفت هم فراموشت نمی کنم
دوستم دارم
یا علی

سامی شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 10:18

راستش...حالاکه دیدم..حضرتعالی....به معمای بنده..جواب...ندادید.....ازخیرتعریف کیکت...میگذرم ودرمورد
وبلاگت..نظر..میدم
اگه بگم..خیلی توپ بود...میگی....ببین چی نوشتم....:)!!!!
نمیخوام..به خودت..مغروربشی(الکی)...شوخی کردم
سید
وبلاگت..نظیر...نداره....انشاء الله که .....همیشه...تک
باشه...البته...نه اون تکی ...که..معلما...به شاگردا..میدن
.....
بای

الهام خانوم پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 05:01

تو از همون عنفوان کودکی این کاره بودی؟ده سال پیش چند سالت بود؟
فکر کنم دیگه نهایت ۱۰ ؛ ۱۱ سالت بیشتر نبوده
بابا این کاره...
تبریک می گم بهت؛ همین طوری پیش بری ده سال دیگه یا یه وب نویس حرفه ایی شدی یا یه هکر پیشرفته از این دو حال خارج نیست
تولدش مبارک کوچولویه نازیه خدا نگهش داره واستون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد