عکس

عکس ناب-متن ناب و هر چیز ناب دیگه

عکس

عکس ناب-متن ناب و هر چیز ناب دیگه

کسی اینو نخونه (درد دل)

می دونین این هفته یه عقد داریم ، معمولا همه این جور مواقع خوشحالن اما من نمی دونم باید خوشحال باشم یا ناراحت چون عقد کسیه که من ........................
خیلی خستم - خستم از بس جلوی همه ظاهری شاد نشون دادم ولی از داخل در حال سوختن بودم
خیلی تنها تنها تر هر وقت دیگه
مثلا قرار بود اینجا مطلبی ننویسم ولی نشد
دلم گرفته خیلی زیاد -خیلی خیلی دلم گرفته

نظرات 5 + ارسال نظر
فانوس خیس چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:52 http://saraedoosti.blogfa.com/

سلام با اجازه من خوندم.....

با سختی های زندگی جنگیدم

گاهی غالب شدم و گاهی بر خاک افتادم ولی باز برخاستم...

سالهایی که گذرانده ام مر اخسته کرده است

خسته ام

از دورنگی ها

خسته ام

از دروغها

خسته ام از روزگار

باقی عمر را چگونه باید طی کنم؟

آه خسته ام

خسته...

هوایی تازه می جویم

مرا دریابید

که مانده ام در قفس

و پژمرده ام در سایه وحشت

فلک کی بشنود آه و فغونم

به هر گردش زند آتش به جونم

یک عمری بگذرونم با غم و درد

به کام دل نگردد آسمونم

یا علی

توپولی پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:08 http://topoli6612.blogsky.com

سلام....منم خوندم...نمی دونم چی بگم نمی دونم...

بی بی شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:08 http://www.planner.blogsky.com

salam akhei delam rish shod.... eshkal nadare tavakol kon be khoda .. agar 1done behtar ro pishe pat nazasht... mohkam bash o ostovar... ya hagh hatman ham aghd o boroooooo :)

ناشناس دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 19:34

ناراحت نباش این بازی روزگاره دلش به حاله کسی نسوخته منم به درد تو دچار شدم ولی از نوع بد ترش

[ بدون نام ] شنبه 7 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 14:10

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد